دانلود آهنگ جدید همایون شجریان دل من میگرید :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید همایون شجریان دل من میگرید

  • ۱۰:۳۷

یک روز دیگه و یک آهنگ دیگه در موزیک من ،دل من میگرید باز آرام آرام با صدای همایون شجریان به همراه متن ترانه دو کیفیت عالی+ پخش آنلاین و لینک ریگان

ملودی : علی سپهوند | تنظیم قطعه : غلامرضا صادقی

Homayoun Shajaryan Dele Man Migeryad Music fa.com دانلود آهنگ همایون شجریان دل من میگرید

 

متن آهنگ دل من میگرید همایون شجریان

🎶🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎶🎵🎶

دل من میگرید باز آرام آرام؛ دل من میگرید باز آرام آرام!
‎قطره ی اشک که از چشمه ی دل میبارد؛ جلوی دید مرا میگیرد
‎من به تکرار به خود میگویم من به تکرار به خود میگویم…

ملودی : علی سپهوند
‎که چه زود و‌ چه حیف من گذشتم و به سر شور هنوز
‎من گذشتم و به دل حسرت و عشق
‎همچو یک خواب دل انگیز سحر همچو رگباری در تابستان…

🎶🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎶🎵🎶
‎یا چو طوفان به کویر
‎همچو یک صاعقه در یک شب تار یا چو‌ خطی بر خاک…
‎یا چو جای پایی بر لب آب

تنظیم قطعه : غلامرضا صادقی
‎من گذشتم و به سر شور هنوز من گذشتم و…
به دل حسرت و عشق… به دل حسرت و عشق…
دل من میگرید باز آرام آرام دل من میگرید باز آرام آرام!

🎶🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎶🎵🎶

همایون شجریان دل من میگرید

توضیحات تکمیلی این هنرمند:

‎نام قطعه : دل من می گرید
‎این قطعه با حمایت پی پاد تقدیم دوستداران می شود

‎آواز : همایون شجریان
‎آهنگساز : علیرضا سپهوند
‎تنظیم : غلامرضا صادقی
‎ شعر : مهرانگیز سلحشور

‎نوازندگان:
‎پیانو : بهنام ابوالقاسم
‎عود : امیر فرهنگ اسکندری
‎ویولن : پدرام فریوسفی- میثم مروستی- نیلوفر محبی- امین عطایی
‎ویولن التو : پدرام فریوسفی- میثم مروستی
‎ویولن سل : آتنا اشتیاقی

‎ضبط : استودیو صبا
‎کاوه عابدین- مرجان معصومی
‎میکس : غلامرضا صادقی
‎فتوگرافی : پیمان امدادی
‎کاور : جواد قاسمی

دانلود آهنگ همایون شجریان دل من میگرید

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۴۲۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan